wtorek, 4 czerwca 2013

Heyoo :)


Dziś chciałabym Was poinformować o tym, iż nie mam siły na nic :/ 9 lekcji to trochę dużo myślę, że Wy również tak myślicie. Ale trzeba szukać jakiś plusów ! Więc 1 plus to, że WAKACJE są coraz bliżej <jupi> Został jeszcze tylko czerwiec i WAKACJE jak to słowo pięknie brzmi, nieprawdaż ?? No ale teraz dosyć o mnie :D Chciałabym w tym poście umieścić coś na temat torebek. A dokładnie takiej jednej. Zdecydowałam się napisać o tym, gdyż mam zamiar kupić sobie torebkę ,,listonoszkę" Dlaczego ? Ponieważ gdy ostatnio przeglądałam kolekcje moich torebek, to są w niej duże torebki lub małe (bardzo małe) a listonoszka jest taka w sam raz <3 Zainteresowałam się tą oto torebką, ponieważ zbliżają się WAKACJE i będę dużo podróżować więc ta torebka będzie idealna. Jeśli któraś z Was posiada taką torebkę to będę wdzięczna jeśli napiszecie w komentarzu jak się sprawuje i w jakiej cenie kupiłyście :) No i z jakiej firmy, gdyż są takie jak : Puma, Adidas czy Nike. Różnią się one chyba tylko napisem ale jeśli jest jeszcze jakaś różnica to chętnie się od Was o niej dowiem :*
To ja kończę, ponieważ mam duuuużo zadań, których nie mam siły odrobić lecz niestety muszę :( Życzcie mi szczęścia <3

 Buziaczki
~Simone~



2 komentarze:

  1. Widzę swoją torebkę :D
    +Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją? Ja niestety bloga nie posiadam, ale chętnie blogi czytam a te, które mi się podobają promuję :D Na pewno się odwdzięczę, jeśli zaobserwujesz bloga mojej znajomej:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te torby są swietne ^^ mam czarną :)

    OdpowiedzUsuń