poniedziałek, 3 czerwca 2013

Witajcie <3


Jest to mój pierwszy blog, więc chce Was troszeczkę poinformować o czym on będzie. Chce w nim zamieszczać informacje o moim życiu, lecz nie będzie on tylko o tym. Chce również w nim zamieszczać recenzje filmów, które oglądałam, co sądzę o danej muzyce lub coś o kosmetykach ale również o książkach. Ogólnie będę tu zamieszczać co mi do głowy przyjdzie :D Wiele ludzi pisze bloga, gdyż jest taka moda, lecz ja taka nie jestem. Więc życzę Wam miłego dnia i zachęcam do czytanie kolejnych wpisów i dodawania komentarzy co sądzicie o Love My Dreams <3 Każdy komentarz biorę na poważnie i będę wdzięczna za każdą radę którą od Was dostane.

Buziaczki
~Simone~

7 komentarzy:

  1. Zapowiada się całkiem ciekawie,obserwuję i pozdrawiam :**




    ~~~~~~~~~~~~
    pa0lka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada :D . Będę tu zaglądać + mam jedną małą radę - wyłącz weryfikacje obrazkową w komentarzach, szybciej będzie można komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie ;D
    http://cranberryshake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęć poczytam sobie Twoje przyszłe posty.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba <3 I będę tu zaglądać częściej :D
    Zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jeszcze nie raz odwiedzę tego bloga ;) Ta notka brzmi zachęcająco ;))

    Zapraszam do mnie
    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. okej , ja obserwuję , twoja kolej :)
    oczami-klaudii.blogspot.com <-- Zapraszaam <3

    OdpowiedzUsuń