piątek, 28 czerwca 2013

WAKACJE <3

 Oficjalnie dziś pierwszy dzień Wakacji <3 Co dziś robiłam ? Wydaje mi się, że to co większość z Was. Na godzinę 9.30 (u Was możliwe, że godzina była inna) miałam się zjawić w szkole. Następnie całą klasą szliśmy na apel. Na apelu Pani dyrektor rozdała świadectwa z czerwonym paskiem. Po apelu wszyscy rozeszli się do klas. Nasz wychowawca zrobił wykład o tym co możemy a czego nie na wakacjach (trwało to ok 2 minut). Na końcu mogliśmy iść ! :D Na to czekałam od początku września. Niestety nie mam wakacyjnego nastroju, gdyż u mnie cały czas pada :( Przez deszcz rozpadły się moje plany :/ Jakie ? Chcieliśmy całą paczką (9 osób) zrobić ognisko. No cóż musieliśmy to przełożyć. Niestety nie wiem na kiedy, albowiem nie wiemy kiedy będzie fajna pogoda. Plany na Wakacje ? Spędzać czas ze znajomymi, pozwiedzać trochę świata i wyszaleć się na całego :D Przez te Wakacje chcę również coś zmienić w swoim życiu. Mam zamiar zmienić trochę swój styl. Mam nadzieje, że mi się to uda. Mam zamiar również zmienić swój kolor włosów. Jestem blondynkom, lecz tydzień temu zrobiłam sobie pasemke brązową i muszę przyznać, że naprawdę podoba mi się ta zmiana :) Myślę, aby całe włosy przefarbować na brąz (czekoladę) <3  Napiszcie w komentarzach jakie Wy macie plany na Wakacje z chęcią przeczytam :)


Buziaczki
~Simone~

3 komentarze:

  1. Waaaaakację >3
    obserwuję , staybloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. MIłych wakacji w takim razie. :) Też liczę na słońce. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jeszcze nie dokładnie weszłam w ten okres wakacji. Jeszcze do końca tego nie czuje ; p
    Życzę jak najbardziej udanych wakacji!!! ;D
    dodasz może jakieś swoje zdjęcia??? Byłoby bardzo fajnie ;D

    zapraszam do mnie ;)
    theonlysuch.blogspot.com

    ~kat

    OdpowiedzUsuń