sobota, 29 czerwca 2013

Hey :*
Dzisiejszy wpis chciałabym poświęcić pewnej sprawie. W poprzednim wpisie kat napisała, że fajnie by było jakbym dodała jakieś swoje zdjęcia. Gdy czytam Wasze blogi to w większości dodajecie zdjęcia, co jest bardzo fajne :) Dlaczego więc nie chcę dać swojego? Ponieważ dopiero zaczęłam blooogowanie i na razie chcę mojego bloga poświęcić pisaniu. Na pewno dodam swoje zdjęcia, lecz w swoim czasie. Ogólnie nie jestem zbyt pewna siebie, mam nadzieje, że mnie zrozumiecie :) Ostatnio na prawdę dużo o myślę o tej sprawie. Na 100 % dodam fotki, ale nie teraz :) Pamiętam jak pod koniec maja myślałam czy założyć bloga, miałam wątpliwości. Na szczęście spróbowałam i teraz nie żałuje. Cieszę się, że mogę przelewać swoje myśli tutaj. Na razie nie żałuje :) No to teraz dość o mnie ! :D Poniżej dam Wam linka do pewnej piosenki, która ostatnio wpadła mi w ucho i strasznie mi się podoba. Bardzo lubię tą wokalistkę, gdyż jest taka kobieca, piękna i bardzo podoba mi się jej wokal. (nie zrozumcie mnie źle, nie jestem osobą, która woli kobiety, wręcz przeciwnie wolę mężczyzn :D ) Link :http://www.youtube.com/watch?v=BofL1AaiTjo No to na dzisiaj na tyle, mam nadzieje, że wpis się podoba :)

Buziaczki
~Simone

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog. Super tło i nagłówek *_*

    Czekam na zdjęcia ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna piosenka, też ją lubię. Na wszystko przyjdzie czas. Poczekamy też na zdjęcia. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna piosenka :) Zdjęciami nie ma się co martwić. Na pewno poczekamy :)

    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń