wtorek, 2 lipca 2013

Odpowiedzi na pytania :)

Witajcie !
Miałam w dzisiejszym poście dać ciąg dalszy moich kosmetyków, których używam na co dzień. Lecz dostałam maila od czytelniczki mojego bloga, która prosiła mnie bym dała odpowiedzi na pytanie, które mi zadaliście :) Więc postanowiłam to zrobić. PS: serdecznie dziękuje za tego maila wiele dla mnie znaczy, gdyż po raz PIERWSZY moja czytelniczka do mnie napisała :) Tak więc zaczynam <3
1. Masz rodzeństwo?
Tak mam dwie młodsze siostry.
2. Masz zwierzęta?
 Tak mam. Psa i dwa króliczki miniaturki <3

3. Czego słuchasz?
 Nie mam ulubionego gatunku muzyki, słucham co mi w ucho wpadnie.

4. Mieszkasz w bloku czy domku jednorodzinnym?
 Dom jednorodzinny.

5. Masz laptopa czy komputer stacjonarny?
 Laptop :)

6. Jakiej marki kosmetyki lubisz najbardziej ?
 Nivea <3

7. Vansy czy raczej conversy?
 Mam vansy, dobrze się sprawują lecz z wyglądu bardziej podobają mi się conversy :D

8. Twój ulubiony serial?
 CSI:Kryminalne zagadki Miami <3

9. Twój ulubiony film?
 To tylko seks <3

10. Jaką fryzurę lubisz najbardziej?
 Spięta grzywa i rozpuszczone włosy :)

11. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
 Chemia :D

12. Frugo czy tymbark?
 Tymbark.

13. Wstawisz jakies swoje zdjęcie?? 
 Na pewno, lecz za jakiś czas :D
14.Czy to twój 1 blog ?
 Tak :)
15. Co zainspirowało cie do założenia bloga?
 Miałam dużo pomysłów, wrażeń, z którymi chciałam się podzielić. Video blogi nie są dla mnie, więc postanowiłam założyć bloga <3
16. Jakie masz hobby.
Słuchanie muzyki, czytanie książek, czytanie blogów kosmetycznych :)
17. Masz jakieś plany na wakacje (nie tylko wyjazdowe)?
 Zmiana stylu, zmiana koloru włosów, zrzucenie paru kilo.
18. Ile masz lat?
15 <3
19. Jakie książki najbardziej lubisz?
 O narkomanach.
20. Chora przyjaciółka czy załamany chłopak - kogo byś najpierw odwiedziła?
 Chora przyjaciółka :)

21. Trzy rzeczy, które wzięłabyś na bezludną wyspę.
 Mojego króliczka, łóżko, laptop <3
22. Czy masz inne blogi?
 Nie :)

23. Co cenisz sobie w blogowaniu?
 To, że mogę wyrazisz swoje odczucia, pisać o czym chcę. Nikt mnie do niczego nie zmusza. Wasze komentarze, które są dla mnie ważne <3

24. Co najbardziej lubisz robić?
Słuchać muzyki, bawić się z króliczkami :)
25.Umiesz świadomie śnić?
 Niestety nie :(

26.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Niebieski <3

27.Masz więcej kuzynek czy kuzynów?
Kuzynek.

To już koniec jak na pierwszy raz, wydaje mi się, że pytań było dość dużo. Ale to dobrze. Mam nadzieje, że dowiedzieliście się o mnie czegoś więcej :) To ja już kończę i lecę na dwór :)

Buziaczki
~Simone~

16 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi, też lubię niebieski. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Rzeczywiście dużo pytań! Ja tam wolę czerwony ;)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhuh, moje pytania ^^

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga i jak chcesz skomentuj. Sama jesteś blogerką, więc wiesz jakie to dla mnie ważne. odwdzięczę się tym samym ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uu, tak wcześnie pytania : to super! :) wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, obserwuję :)
    Zapraszam na mojego bloga dot. recenzji kosmetyków :)
    http://in-outbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chyba najpierw chlopaka odwiedzila.. zalezy jak chora przyjaciolka :P
    a ka umiem swiadomie snic hihi :3

    OdpowiedzUsuń
  7. też slucham tylko to co mi wpadnie w ucho ;) i mam jedna sioste starszą a drugą mlodszą ;D czytli tez dwie :D heh
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie notki :) "To tylko seks" to świetny film :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam wszystkie odpowiedzi :D Fajne są takie notki, bo można się naprawdę sporo o blogerze dowiedzieć, choć ja jestem zdania, że cały blog jest po prostu odzwierciedleniem blogera... to taki worek, do którego wrzucamy nasze wszystkie myśli, wspomnienia, smutki i marzenia...

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy podobne hobby. W ogóle jesteśmy podobne do siebie. c:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Łóżko na bezludną wyspę? Świetnie, ja też lubię długo spać i też lubię niebieski :)
    Dzięki tym pytaniom mamy delikatny zarys twojej osoby.
    Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. :)
    fajne :)

    Zapraszam Cię na nowy rozdział, który pojawił się na blogu http://darkhopeofloveandpain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog. Obserwujemy?? ^-^
    Daj znać u mnie.
    http://kolorovybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne odpowiedzi :)
    Ja też najbardziej lubię niebieski :)
    Pozdrawiam
    burn-in-sun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też już obserwuję ^-^

    OdpowiedzUsuń