poniedziałek, 1 lipca 2013

Kosmetyki :D

Witajcie :D
W ostatnim poście napisałam, pokaże Wam produkty, które używam na co dzień :) Z góry przepraszam, że tak późno (zwykle dodaje posty szybciej) ale byłam na zakupach i z rodzinką robiliśmy grilla i tak jakoś wyszło :) 
1. Maskara do oczów z Oriflame :
Muszę Wam powiedzieć, że jest niesamowita ! W tej maskarze znajdują się dwa pędzelki. Mniejszy wydłuża rzęsy, większy pogrubia. U mnie spisała się na 6+. Wystarcza mi na bardzooo długo, na pewno zdecyduje się na ponowny zakup :) POLECAM !!
2. Mgiełka (truskawkowa) Avon :
Mgiełki z Avon, wydaje mi się, że są dość popularne. Tą oto mgiełkę dostałam w prezencie. Muszę przyznać, że spisuje się u mnie dobrze, ma 125 ml, u mnie jest bardzo wydajna. Tylko zapach, nie jest zły, tylko jak dla mnie zbyt słodki. Na pewno ponownie kupię mgiełkę, lecz inny zapach :) POLECAM !!
3.Kredki do oczu ( emily)

Te oto kredki wydaje mi się, że nie są zbyt popularne, lecz są na prawdę NIESAMOWITE ! Świetnie podkreślają moje oczy, przez co wyglądają zjawiskowo :D Kredki są w odcieniu brązu, oraz szarego. Gdy nakładam je na powiekę, wyraźnie widać drobinki, które również świetnie wyglądają na oczach. Na 100% ponownie zdecyduję się na ich zakup. Super nakłada się je na powieki. POLECAM !
4. Dezydorant Fa ,,Luxurious Moments"
Ten oto kosmetyk, z firmy Fa zaskoczył mnie totalnie! Jest (jak dla mnie) jednym z najlepszych dezydorantów jakie stosowałam. Nie zostawia żadnych śladów na ubraniach, świetnie się go aplikuje i TEN ZAPACH ! Zapach jest obłędny. Zakochałam się w nim. Kosmetyk ma zapach fiołków, ma 150 ml. Jeśli kiedyś zobaczycie ten oto kosmetyk, nie przejdźcie obok niego obojętnie :) POLECAM!
5.Dezydorant Rexona women ,,Long Lasting Protection"
Powiem Wam Kochane, że ten kosmetyk zawiódł mnie totalnie. Lubię firmę Rexona, lecz ten produkt nie przypadł mi do gustu. Zapach nie jest przyjemny, gdy go rozpylam strasznie kaszlę i pieczę mnie w gardle. Również ten zapach nie pozostaje na długo na mojej skórze. Jestem zawiedziona. Na pewno ponownie nie kupię tego kosmetyku :/

No więc na dzisiaj to koniec. Jutro dalszą część :) Chciałam rozłożyć to na kilka postów, ponieważ gdybym chciała to wszystko dać do jednego postu, to byłoby dla mnie niemożliwe. Myślę, że estetycznie również będzie to wyglądać lepiej. Kupiłam dzisiaj również niesamowitą książkę, którą czytam z wielką ciekawością, jest bardzo interesująca. Lecz opisze Wam ją kiedy indziej :) Mam nadzieje, że nie będziecie mieli mi tego za złe. Życzę Wam Miłego dnia, i mam nadzieje, iż moja 1 w życiu recenzja kosmetyków Wam się podobała :)

Buziaki
~Simone~

10 komentarzy:

  1. Hmm... chyba kupię ten dezodorant z firmy Fa c:

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga i jak chcesz skomentuj. Sama jesteś blogerką, więc wiesz jakie to dla mnie ważne. odwdzięczę się tym samym ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten dezodorant. :D
    Mam taką samą mgiełkę :) Jak dla mnie zapach jest idealny, bo uwielbiam takie słodkie. Polecam Ci arbuzową, bardzo ładnie pachnie.
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja ;d Chyba sobie kupię tą mgiełkę ; )

    http://swwagiie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, też mam Rexone, ale nie koniecznie ten zapach mi przeszkadza. Myślę że powinien być łagodniejszy, no ale w końcu to nie perfumy. :D
    W sumie świetnie to opisałaś.
    Jeśli będziesz miała chwilę , http://sandragogacz.blogspot.com/ - wpadnij. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już obserwuję , liczę na rewanż . :)

    oczami-klaudii.blogspot.com <.. ZAPRASZAM ! ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo też używam tej mgiełki ;D i polecam także mgiełkę arbusową :)
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym powiedzieć, że zostałaś nominowana do nagrody Liebster Blog Award!!! Wejdź na mojego bloga, aby "odebrać" nagrodę ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty. Też mam tą mgiełkę z Avon'u. Jest świetna. I ten zapach! ♥.♥
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama mam taką mgiełkę i serdecznie ją polecam .
    Pozdrawiam .
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Po Rexonie można byłoby się tego spodziewać. Jest słaba. Bardzo polecam Nivea. Mam dezodorant z tej firmy i jestem bardzo zadowolona. Poza tym, bardzo fajny wpis i ciekawe produkty, które na pewno zakupię. :) Szukałam właśnie jakiejś maskary. Zakupiłam sobie z Eveline Cosmetics, ale jest ona tylko "w miarę", choć nawet jestem zadowolona, ale to jeszcze nie to, co chcę. Może Oriflame się sprawdzi! :)

    Zapraszam na nowe notki :)
    http://blondoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń