niedziela, 30 czerwca 2013

Siemka :)
Dzisiejsza pogoda raczej nie rozpieszcza(u mnie). Cały czas pada deszcz, na niebie są ciemne chmury, przez co nic się nie chce robić. W przyszłym tygodniu mam zamiar zrecenzować Wam kilka produktów kosmetycznych, które używam na co dzień. Podoba Wam się ten pomysł? Mnie się bardzo spodobał, mam nadzieje, że stanę na wysokości zadania :) Trzymajcie za mnie kciuki. Myślałam również, aby zrobić odpowiedzi na Wasze pytanie :) Ten pomysł wzięłam z innych blogów, nie ukrywam. Sama bym na taki pomysł nie wpadła :/ Cieszę się, gdyż na przyszły tydzień mam już pomysły co do postów :D A potem się zobaczy. Dobrze więc ja uciekam, gdyż na moim zegarku jest godzina 11.30 a ja dalej w piżamie, nieumalowana, i głodna :D Zanim się ogarnę to mama obiad będzie miała już dawno gotowy :) Pytania możecie wysyłać na mojego e-maila : simona1998@amorki.pl Życzę miłego dnia, udanej niedzieli i czekam na Wasze pytanie :)

Buziaczki
~Simone

9 komentarzy:

  1. Jasne! Ja już czekam na te recenzje. (:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no jasne! zrób recenzje ;DD
    u mnie to samo z pogodą. ale miejmy nadzieję że się jak najszybciej rozpogodzi!!

    1. masz rodzeństwo?
    2. masz zwierzęta?
    3. czego słuchasz?
    4. mieszkasz w bloku cz domku jednorodzinnym?
    5. masz laptopa czy komputer stacjonarny?
    6. jakiej marki kosmetyki lubisz najbardziej ?
    7. vansy czy raczej conversy?
    8. twój ulubiony serial?
    9. twój ulubiony film?
    10. jaką fryzurę lubisz najbardziej?
    11. twój ulubiony przedmiot w szkole?
    12. frugo czy tmbark?
    13. wstawisz jakies swoje zdjęcie?? ;D

    zapraszam do mnie ;)
    theonlysuch.blogspot.com

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
  3. U Mnie pogoda coraz gorsza ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, jako, że jesteś tu nowa mam małą radę:DODAJ SWOJE ZDJĘCIE < 333 Jestem strasznie ciekawa jak wyglądasz ; p Pytania:

    1.Czy to twój 1 blog ?
    2. Co zainspirowalo cie do założenia bloga?
    3. Jakie masz hobby.

    po-lepsze-jutro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, już dodałam się do obserwatorów. U mnie też pogoda nie specjalna - w ogóle nie jak wakacje, może w tygodniu coś się poprawi.
    1. Masz jakieś plany na wakacje (nie tylko wyjazdowe)?
    2. Ile masz lat?
    3. Jakie książki najbardziej lubisz?
    4. Chora przyjaciółka czy załamany chłopak - kogo byś najpierw odwiedziła?
    5. Trzy rzeczy, które wzięłabyś na bezludną wyspę.
    Oczywiście jestem też bardzo ciekawa odpowiedzi na pytania kat ;)
    do mnie zapraszam w każdą sobotę http://kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) Pewnie, że obserwujemy! Ja już zaczęłam :)
    Moje pytania:
    1. Czy masz inne blogi?
    2. Co cenisz sobie w blogowaniu?
    3. Co najbardziej lubisz robić?
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł !
    Czekam na recenzje. :D
    Super blog. Obserwuje ! :D

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/ Jeśli znalazłabyś trochę czasu na skomentowanie mojego bloga to bardzo proszę ! Proszę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zrób recenzje

    Pytania:
    Umiesz świadomie śnić?
    Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    Masz więcej kuzynek czy kuzynów?

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga i jak chcesz skomentuj. Sama jesteś blogerką, więc wiesz jakie to dla mnie ważne. odwdzięczę się tym samym ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś u mnie czy obserwujemy :) Ja już, teraz czekam na Ciebie :)
    Jeszcze się rozpogodzi :)
    A mogę zadać pytania w komentarzu? :) Pytania wyślę później :) Możesz mi o tym przypomnieć na blogu, bo różnie to z moją pamięcią bywa.
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń